5/11/09

SÁBADO 7 DE NOVIEMBRE, ESPORLES - ERMITA D'ESPORLES (MARISTELA) - "BRANSON" - PORT D'ES CANONGE - CAMÍ D'ES CORREU - ESPORLES












Hoy con la tonteria del boca a boca nos hemos juntado unos 18. A parte de nuestro grupo "habitual" también han venido Pedro Quintana, Andreu, Alex,... algunos amigos de Pere y Baltasar, l'amo Andreu de Campos, Jaume Kapax, etc. En los blogs de estos dos últimos seguro que también hay fotos y crónicas más detalladas de la salida.
Salida desde Esporles - Subida a la Ermita d'Esporles (Maristela) - Bajada al Port d'es Canonge por la "Branson" - Estellencs - Subida por el Camí d'es Correu - Llegada a Esporles.
Al ser un gran grupo la mala fortuna con los pinchazos se ha traducido en numeros parones y perdidas de tiempo. Al final, nos hemos dividido en varios grupos para subir desde es Port d'es Canonge realizando diferentes recorridos.
Ahora mismo no puedo decir distancias ni tiempo invertido, pronto espero poder colgar las gráficas. A parte de los pinchazos, la perdida de l'amo Andreu en el transcurso de la bajada y alguna que otra caida como la mia, no ha habido incidentes graves.
Creo que las fotos ya resumen un poco la salida! AU PARTIM!!!

7 comentarios:

Andreu dijo...

hola Miquel, si tot va be, posiblement podria venir a aquesta sortida vostre, sempre que no sigui una molestia, contestem per aquí.

gracies Andreu.

Miquel dijo...

Bones Andreu!

Per a mi no hi ha problema, hi anam amb un grup d'amics que fa temps que no veim i crec que serem un bon grupet!

Lo únic que avís a sa gent en general que se pot fer un poc dureta y que no mos solem aturar gaire! a ritme!!!

Jo, encantat de que venguis, si tens qualque dubte me pots enviar un correu!

Saludos

Andreu dijo...

gracies Miquel per l'avis, se que darrerament no estic molt fi de fisic però si no puc donar canya aniré a poc a poc al meu ritme i com que conec un poc la zona no fa res si vaig tot sol, demana-li al Xisco, anave tot sol tot el temps i no en vaig perdre.-
de totes maneres dic tot aquest rollo i encara no sé si me han arreglat la roda d la bici.
Andreu

Miquel dijo...

Acab de venir de sa tenda d'en Quintana i se veu que ells també ho sabien per no se quí, també han quedat amb més gent per venir allà... així que calcul que serem bastants...

Esper que ens vegem!

Saludos

Unknown dijo...

Sa veritat es que es una bona volteta. Supos que anireu d'Es Port d'es Canonge a Banyalbufar per es Cami de Sa Volta d'es General per enllaçar despres amb el Cami d'es Correu. Si no es aixi, vos ho recoman. Jo segurament anire per aquella zona,igual coincidim a qualque tram. Saludos

Andreu dijo...

Collons, aixo promet, sense voler pot ser que siguem molta gent, mini kdd. He aconseguit una roda al darrer moment i demà cap Esporles, lo dit, no te preocupis per jo si vaig petat, després per baixar tot els sants aiden

Andreu dijo...

gracies Miquel per dexarme venir a la vostre volta. Com ja te vaig dir, la fisica meva no funciona del tot be, però si kla quimica per baixar, sempre m'ha agradat. tot vca anar be fins que vaig fer parxe i qun baixava m'he vaig aquivocar de ruta i ja pensava con el ultimo superviviente; a von quedam a dormir???. desprers vaig trobar el Juame i el joan que m'hje esperaven i pujarem i baixarem sense cap problema. AHH, i sa camara, ja que le m'has de fer arribar, que sigui DIGITAL, jejeje