9/5/09

9-5-09, Llucmajor - Villafranca - Ermita de Bonany





Avui m'heu fet acabar es menuts, no estic preparat per fer voltes com aquesta!

Bé, per es que no han vengut, dir que hem anat des de Llucmajor fins a Villafranca i hem pujat a s'Ermita de Bonany. Es tema està en què si haguessim de traçar una línea imaginaria entre Llucmajor i Villafranca simulant es camí que hem fet tant d'anada com de tronada, aquesta línea tendria més voltes que un fil embullat. Resumint, uns 70 km... a tota llet. Jo no se ni com he arribat des de Montuiri, però bueno, ja estic recuperat. A sa pròxima aniré millor!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Sa pròxima setmana llucmajor-Porto Colom-Llucmajor. Què vos pareix??

Anónimo dijo...

Hermita sense H, que ets mestre!!!!!

Miquel dijo...

jeje, que sigui mestre no vol dir que de tant en tant no fagi qualque falta, que ja fa uns anys que me pas tot lo dia al pati i això d'escriure se perd!!!
Juanmi, supòs que ets tu es que ha posat lo de Porto Colom, no se, jo ja fa anys que no faig aquestes tresques tan llagues i a aquest ritme... però bueno, se pot provar...

Anónimo dijo...

Torn de Huelva divendres vespre, per jo no et preocupis. JM