17/1/10

¿Un traje?

Pues sí, un traje. A algunos de los nuestros les rueda por la cabeza la idea de hacer una equipación "Llucmabike", ya que somos uno de los pocos grupos que aun no dispone de dicha equipación...
La idea inicial es crear un logotipo o diseño para la equipación y para eso nos tendríamos que poner todos de acuerdo. A partir de aquí, una vez decidido el diseño, colores, etc. por votación ya se intentaria poner en marcha la iniciativa.
Por ahora, todo aquel que tenga alguna que envie un correo con su diseño o dibujo a llucmabike@gmail.com y yo ya lo colgaré para que todos puedan verlo y opinar.
Además, todos los interesados podríais poner vuestras ideas en esta entrada mediante los comentarios y decir si quereis traje o no, para tener una idea aproximada del número de personas que seríamos y ver si la cosa es viable...

15 comentarios:

Miquel dijo...

Per cert, molts d'anys als Toni's per s'altre dia!

Toni Clar dijo...

jo ja m´he posat en marxa...!! li he demanat a un amic que és un crak dibuixant...!!!

Anónimo dijo...

Jo estic interessat amb lo del traje (esper que ni hagi de hivern i d'estiu)
Quan sigui és moment t'enviaré un mail per quedar d'acord.

Toni Lapierre dijo...

Me apunto. verano invierno. Todo lo que toque

Anónimo dijo...

Jo també en vull.
Dissabte que? Mtb o ruta?

Miquel dijo...

Hauriem de fer una llista amb noms i tal de tots els interessats y posar-mos d'acord amb el disseny.

A part, aquest dissabte que? qualqú proposa algo?
Si ningú diu res posiblement torni a sortir amb sa de ruta tot i que tenc un poc de mono de mtb.

Miquel dijo...

Per cert, m'ha cridat un jove que se veu que també són un grup d'amics de per s'Arenal, Badies, etc, que surten amb bici. A veure si qualque dia poden venir amb noltros.
Lo que mai sabem que fer fins es darrer moment... Si qualqú vol fer algo que ho digui. Sino, com he dit antes, segurament faré un poc de ruta.

Anónimo dijo...

Hola,
Si fas ruta digues lloc i hora que segur que jo m'apunt.
A10

Anónimo dijo...

Avisau-me de lo que fareu. JM

Anónimo dijo...

Hola,he quedat amb en Rafel Sampol al seu taller a les 8:45 h per anar amb els de s´arenal. JM

Miquel dijo...

Molt bé.

al final he xerrat amb en Pep i encara está malament de sa mà, no farà res. En Toni tampoc surt...
I jo no me vull comprometre a res ja que avui tenc un sopar i no se si faré llarg...

Segons m'aixequi ja veurem!

Si mos veim bé i si no ja en montarem qualquna per la setmana que vé!

Saludos!

Miquel dijo...

Què? Heu arribat a sortir? si qualqú ha fet fotos de sa seva sortida que me les envii i així com a mínim hi haurà algo per penjar! jo al final he sortit totsol, ja eren les 10'30... però m'he ficat 60km i dues pujades a Gràcia per ses curves amb sa de ruta, que no me escondo!
A veure si dissabte que vé en podem fer una de bona.

Per cert, lo des traje, començaré a mirar coses, però primer hauríem de saber quants seríem.

Faig llista provisional, qui vulgui que l'amplii:
JO
PEP
TONI C.
TONI V.
TIÀ
TÒFOL
MONTES ¿?
JM ¿?
JAUME ¿?
RAMÓN ¿?

i supòs que més, els que teniu interrogant és pq encara no n'he xerrat amb voltros...

Au!!!

Anónimo dijo...

Hola, apunta´m pes trake. He sortit amb En Rafel Sampol i hem anat a cercar als de S´Arenal. A mil per hora. JM

Anónimo dijo...

Ah, fotos amb els de s´arenal un poc complicat,je,je,je

Anónimo dijo...

Miquel si al final feim traje, que sigui bo. EL MEU CUL AL FINAL VOS HO AGRAIRÀ