10/1/10

Más fotos

Aquí van las fotos en modo presentación junto con las que me ha pasado Toni:


9 comentarios:

Anónimo dijo...

Bones fotos, ara ja podeu canviar els olis a ses suspensions.
JM

Miquel dijo...

que va!
crec sa sa meva bici mai s'havia embrutat tant poc, només se va posar un poc de neu per ses rodes i per devora es pedalier, però rés!!! ses suspensions ni la tocaren... crec que en Toni degué pringar sa seva aposta per fer-li sa foto!!! jeje.

Saludos i a veure si ens veim aviat!

Anónimo dijo...

Prova de posar una botella d´oli a dins sa gelera

Miquel dijo...

per aquesta regla de tres, per exemple, tots els cotxes que estan aparcats pel carrer (sense estar en marxa) quan neva i fa tant de fred també haurien d'anar a fer el canvi d'oli antes d'hora... igual que tota la gent que fa bicicleta i viu pel nord d'Europa, etc. per estar un parell d'hores a cero graus no crec que passi res, sino, amb la quantitat de gent que ha anant a veure la neu aquest cap de setmana ses tendes de bicis farien un bon negoci!!!
crec que ses meves suspensions encara poden fer molts de km amb el mateix oli, a més, tenc sa meva bici molt mimada!

Toni Clar dijo...

ehhh..!!! jo no li vaig tirar neu per damunt a sa meva..!! és lo que hi havia..!! i no els passa res a ses suspensions... una altra cosa és que haguessin estat tota sa nit a nes temps...
saludos a tots..!!

Anónimo dijo...

Demà que feim?

Miquel dijo...

Per demà nigú ha dit res.

En Pere i companyia no sortiran ja que han passat uns dies per la zona nord de l'illa amb les mtb i de l'altra gent no en sé res.

M'ha cridat en Pep per anar a rodar un poc amb sa bici ruta i possiblement es lo que jo faré...

Si qualqú te qualque idea que la proposi!

Anónimo dijo...

Hora i lloc de sortida per sa de ruta?

Miquel dijo...

En Pep sortirà a les 9 de s'Estanyol y jo a les 9 de s'Arenal, direcció Cap Blanc. Feim contes trobarmos per sa carretera i després des del cap blanc anar a rodar cap algaida, etc... fer km.
Cridau-mos al tlf.

Saludos