18/1/09

Això crec que ha de sortir!


Ja que fa dues setmanes que no sortim amb sa mtb, aprofit i li dedic aquesta entrada a un bon amic que va començar a venir amb jo amb sa bici i que arribant ben enfora. Ses seves capacitats li permeten i estic molt content de que sigui un "fora de serie". Alex, esper que no t'importi que hagi penjat aquesta foto, però crec que sa gent ho ha de veure! enhorabona i molta sort aquesta temporada!


P.D: i a veure si mos veim més i que no sigui només amb bicicleta!

12 comentarios:

Toni Clar dijo...

jejeje..!!! gràcies Miquel... ara ja no podré remugar més...!!!

Miquel dijo...

Ei, som en Miquel. Actualitzaré s'hora de quedada.
A les 8 a can guti o a les 9 a Caimari, que entre que arribam i tal sempre son i mitja quan partim i demà s'excursió és llargaaaaa...

Toni Clar dijo...

boneess..!! aquest dissabte jo ho tenc IMPOSSIBLE..!! m´he compromès a fer es barranc de Biniaraix "A PEUUU!! (jo el voldria fer en Bici..!!) però bé, volia dir-ho per si voleu canviar la sortida des Massanella per una altra no tan llarga... bueno, saludos a tots..!!

Miquel dijo...

Bé, no te preocupis ho farem un altre dia! demà ja vorem, per ara es segurs que anam amb sa bici només som en Pep i jo...ja vorem

Anónimo dijo...

tenc es grip......no cec que pugui venir............un peto o tots...

Anónimo dijo...

ahhhh som en montes........

Miquel dijo...

Recupera't! en Pep i jo al final hem sortit amb sa de carretera. A veure si dissabte que vé sortim amb sa mountain tots, que ja duimdues setmanes de sequia!

Toni Clar dijo...

no heu sortit a nes final?... noltros hem fet el barranc de biniaraix a peu i estic cruixit..!!! la setmana que ve, jo propòs anar fins a dalt des Massanella... rollo bocatas i de tranquis, sense anar a pinyó..!! i és vera lo que diu en Miquel, feis qualque comentari i digau que trobau, que el Blog el feim entre tots..!! au saludos..!!!!

Miquel dijo...

En Pep i jo hem anat amb sa de ruta amb sa gent de s'Arenal. Palliseta!!!! jeje. No vegis com corren es joves! dissabte que vé ja sortirem, ara si no vos importa li dedicaré un homenatge a un bon amic, n'Alex!

Toni Clar dijo...

ENHORABONA ALEX...!! T´HO MEREIXES SOBRADAMENT...!!!

Toni Clar dijo...

Com va Miquel..!! que feim dissabte? has pensat res..? jo me mantenc amb lo des Massanella, però també pens que si fa mal temps ( i no podem veure ses vistes), no se si val molt la pena...!! en fin , m´es igual posposar-ho per quan faci més bon temps..!! que trobau?
ahh..!!!
molt bona idea lo de n´Alex...!!

Miquel dijo...

Esperarem a demà, a veure si qualqú diu algo!