7/1/09

Dissabte 10-1-2009, Neu al Massanella








Avui hem vist sa neu, hem pujat al Massanella i encara n'hem trobat.

Molta de gent a peu, cotxe i mtb! Sempre fa gràcia veure un poc de neu quan no és una cosa habitual...
Ha fallat un poc sa baixadeta per sa carretera, però bueno, s'ha hagut de fer així! hi ha d'haver de tot! aqui deix qualque foto (fetes amb el mòbil), i també un enllaç d'un petit video que he fet amb el que tenia. Lo que jo tenc poques fotos, i crec que n'hi ha bastants que casi no sortim! a veure si me passau més fotos!!!

7 comentarios:

Anónimo dijo...

SOM S'ALTRE MIQUEL....HA ESTAT UN POC FLUIXA SA SORTIDA...PERO JO ESTAVA ENRREVENAT...(NO PODIA MÉS)... EN TORNAR MÉS ORGANIZACIÓN JODER...JA DIREU QUINA ES SA PROXIMA SORTIDA...A I A PENJAR 4 COMENTARIS QUE PAREIX UNA PÀGINA FANTASMA...

Miquel dijo...

Ey! no passa res, hi ha d'haver sortides de toto tipo... Enguany ja hem vist sa neu! A veure que feim a sa pròxima, enga, comentaris!!! que després arriba es divendres i estam igual!!!

Anónimo dijo...

E que pasa som en miquel(montes).... jo per aquest cap de setmana propos sa mateixa sortida que la setmana pasada...pero hem de arribar fins a dalt..poriem fer sa volta per s'altre banda...i fer un poc de dinerillo allà dalt....PERO AL.LOTS AQUEST PIC BEN ABRIGATS EN BOSES DE PLASTIC PER TOT ES COS...

Miquel dijo...

A jo me va bé, però antes de res... pensau una cosa. He sentit a dir que divendres són es foguerons de Can Chame, etc. Hi haurà revetlla! així que podem anar proposant coses, però ho hem de tenir en compte. Si hi hagués trui divendres a vespre, aquest cap de setmana sempre se pot improvisar una sortida per llucmajor... ja veurem no? a veure com van ses coses. Enga!!!!

Toni Clar dijo...

jo pujaria de caimari per sa comuna, cap a sa barrera de l´amo que mos fa pagar... cap a sa font de comafreda (esclatasangs), pujar per amunt cap a ses voltes den Galileu (cara oest de massanella), coll d´es Prat, (dinam allà dalt), començam a davallar cap a Tossals verds, camí de ses cases de massanella i Caimari... que trobau?, pot ser molt xulo, no?

Miquel dijo...

A jo me va bé, a més m'ha dit en Pep que es fogueró de can chame és es dissabte... així que, pot anar bé, com volgueu voltros!

Anónimo dijo...

QUE PASA XUSMA...A JO MA VA BE QUALSEVOL COSA PERO HO HE SABRE ANTES DE DIVENDRES,PERQUE SI NO QUEDAM PER ALLA A DINAR, ANIRE A NES CONCURS DE CALAMARS DE S'ESTANYOL.. QUE HO FAN DISSAPTE HORABAIXA ...MONTES